Az OMMA a tánc gyökereihez nyúlik vissza, melynek a mozgás a lényege, s az univerzum a horizontja. A dolgok eredetét keresi és a koreográfus azon feltevését igyekszik bizonyítani, mely szerint a tánc az emberiséggel együtt született. Ha ez így van, akkor a tánc és a mozgás forrásához való visszatérés nem egyenlő-e a világegyetem eredetéhez való visszatéréssel?
A 2020 óta Velekei László és Lukács András irányításával működő társulat hagyomány és újítás el nem választható kettősében gondolkodva, elkötelezett munkával újítja meg a táncszínpadi kifejezésmódot.
Festői freskó az élet és halál harcának két archaikus formájáról. Az első a hagyományos népi kultúra, a naptári szokások képeivel, amelyek a váltakozó tél ciklusához és az új, éltető tavasz beköszöntéhez kapcsolódnak. A második formát a bibliai újszövetségi történet képviseli Jézus Krisztus árulásáról, üldöztetéséről, elfogásáról, vértanúságáról és keresztre feszítéséről.
A zenei árnyalatokban gazdag, érzéki táncszínházi előadást olyan felszabadító, mitikus sétának is tekinthetjük, mely hatalmas és változatos érzelmi tájakon vezet át, hogy végül megérkezzen egy olyan helyre, ahol ismét lehetséges a lélegzetvétel maga.
A gazdag látványvilággal készülő műsorban a Nemzeti Színház ifjú művésze, Herczegh Péter kelti életre a költő alakját. A költőét, aki Zsuráfszky Zoltán szavaival „mindig egy üstökös, egy géniusz marad, aki a forradalmiságával, a lelkével, a verseivel utat mutat.”
Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!