Toulouse Lautrec a XIX. század végi Párizs híres festője. Képei elemzésével, valamint korabeli újságcikkek, levelezések és tanulmányok segítségével pillantsunk be a századvégi Montmartre mesés és hívogató világába!
Üljünk ott a festő asztalánál a Moulin Rouge egyik előadásán, amint éppen gyors mozdulatokkal örökíti meg noteszébe a kánkánt táncoló hölgyek sziluettjét. Kísérjük el a különböző kabaré és cirkuszi előadásokra, hogy megérthessük mi is volt az, ami az akkori Tout-Paris-t, és őt is kellemes rabságban tartotta! Lépjünk be vele a piroslámpás házakba, ahol a félhomály bujtató rejtekében, pohárral kezükben, csábos pillantással hívogatnak bennünket egyre beljebb és beljebb!
A történet két szélhámosról szól: Lawrence úriember, akiről könnyen elhisszük, hogy nemesi sarj, egy száműzött uralkodó; Freddy Benson azonban kisstílű. Meséjében szegény, beteg nagymamájának gyűjt könyöradományokat. Kettejük barátsága akkor kezdődik, amikor kiderül, hogy mindketten a Riviérán kívánnak turistákat kifosztani, és rájönnek, hogy szövetkezve könnyebb. A Steve Martin és Michael Caine játékával fémjelzett film nem véletlenül ihlette meg a „színházcsinálókat”. A fordulatokban gazdag és rendkívül humoros történet kiváló zenével fűszerezve robbant be a Broadwayre, útját azóta is töretlen nevetésorkán, tapsvihar és díjeső övezi.
1905. Elárverezik a párizsi Operaház teljes hajdani berendezéseit. Többek között egy csillárt, amely a kikiáltó szerint egy máig sem tisztázott baleset okozója volt. A baleset tetteseként az Operaház titokzatos Fantomját emlegették.
Bereczki Zoltán egyszemélyes darabbal jelentkezik a Játékszínben. Amerikai mintára, a nézővel közvetlen párbeszédet folytató, rögtönzésekkel tűzdelt előadást hoz: Dolgok, amikért…
Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!