Kata vidéki, özvegy munkásasszony, aki a negyvenes éveinek az elején jár. Mindenáron tartozni szeretne valakihez, és mivel más választása nincs, nős szeretőjétől szeretne gyereket. Bár Kata minden felelősséget vállal, a férfi nem akar bonyodalmat. Egy napon Anna, a szökött intézeti lány keres nála menedéket. A két nő összebarátkozik..
Nincs aktuális előadás
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2020. július 16. csütörtök, 21:00
ÖRÖKBEFOGADÁS (1975) 12 éven aluliak számára a megtekintése nagykorú felügyelete mellett ajánlott
Kata vidéki, özvegy munkásasszony, aki a negyvenes éveinek az elején jár. Mindenáron tartozni szeretne valakihez, és mivel más választása nincs, nős szeretőjétől szeretne gyereket. Bár Kata minden felelősséget vállal, a férfi nem akar bonyodalmat. Egy napon Anna, a szökött intézeti lány keres nála menedéket. A két nő összebarátkozik és a megkeseredett Kata hozzá lát, hogy a lány életét révbe juttassa, mielőtt a magáén is változtat. A rendező 1975-ben megnyerte a Berlini Nemzetközi Filmfesztivál Arany Medve-díját.
Rendező: Mészáros Márta Szereplők: Berek Kati, Fried Péter, Vígh Gyöngyvér, Szabó László, Perlaky Árpád
Grillteraszunk már 18 órától várja Nézőinket. Helyfoglalás érkezési sorrendben!
Vígjáték az áramszünetben. Miközben a társaság nem lát semmit, a nézők mindent látnak… Brindsley és Carol fiatal pár. A férfi feltörekvő szobrász, és menyasszonyával elloptak pár műtárgyat a szomszédban lakó Harold Gorringe-től, hogy azokkal lenyűgözzék Carol vendégségbe érkező apját, illetve annak gazdag műgyűjtő barátját, Lembergert. A vendégek érkezése előtt azonban elmegy az áram, és teljes sötétségben kell megfelelni az apósjelöltnek, Melkett ezredesnek. Mindeközben beállít a sötéttől rettegő felsőszomszéd, Miss Furnival, felbukkan Brindsley korábbi szeretője, Clea, ráadásul a szomszéd lakó, akitől a műtárgyakat „köcsönvették”, Harold Gorringe is idő előtt hazatér… A klasszikus bohózati helyzeteket az teszi még viccesebbé, hogy a szereplők a sötétben semmit nem látnak, a nézők viszont mindent.