Kulturális összefonódások és egymásra hatások járják át Alexander Sitkovetsky és az Anima Musicae Kamarazenekar osztrák-magyar műsorát. A fiatal Dohnányi Brahms stílusának hatása alatt írta szerenádját, míg az érett mester a magyar nép szeretetének művészi jelképeként saját anyanyelvünkön szólított meg minket. Épp a népzenekutató Bartók Béla ösztönzésére született meg a Magyar táncok forrásaira vonatkozó első alapvető tanulmány, amely azok népies eredetét igyekszik beazonosítani. Haydn, aki szintén kiválóan ismerte és szerette a korabeli népies műzenét és cigányzenét, Eszterházát a korabeli magas-kultúra egyik olyan centrumává tette, melynek ragyogása egész Európát bevilágította. Alexander Sitkovetsky, akinek „olyan hegedűs tradíció áll a háta mögött, amelyet napjainkban ritkán hallani” (Washington Post), a legnagyobb kamarazenekarok és szimfonikus zenekarok élén szerepel vendégként szerte a világban.
Műsor: Dohnányi Ernő: C-dúr szerenád Joseph Haydn: A-dúr hegedűverseny -szünet- Johannes Brahms: Magyar táncok (válogatás) Bartók Béla: Divertimento
Közreműködik: Alexander Sitkovetsky – hegedű, művészeti vezető: G. Horváth László
A Müpa-beli koncerten balladák és tempósabb dalok, a legnagyobb slágerek közül huszonnégy szám csendül fel, ahogy eddig még soha: akusztikus, kamarazenei átiratban, két vokalista, zongora, hegedű, cselló és fuvola kíséretével.
Az előadás a műfajtól megszokott módon nincs híján humornak, játékosságnak, A mosoly országa a kibékíthetetlen világnézeti ellentétek, kulturális és társadalmi…
Egy vagyonos üzletember hirdetést ad fel: néhai üzlettársa fiát keresi, szeretné tisztességesen, rengeteg pénzzel megjutalmazni. Billy bejelentkezik, mint jogos örökös,…
Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!