Edith Piaf sanzonjai bejárták a világot. A törékeny, mégis erős hang szerelemről, csalódásról és reményről énekelt az örökkévalóságnak. Nádasy Erika estjén a kis „veréb”, a nagy Piaf dalaiból válogat, elhangzik az összes nagy sláger, így a Milord, a Padam, padam és a Mon Dieu, Mon Dieu is.
A Piaf-esten Nádasy Erika előadásában nemcsak Edith Piaf leghíresebb dalait hallhatjuk, hanem Edith Piaf drámai fordulatokkal teli életének történetébe is bepillantást kapunk egy órában a Jászai-díjas Szegvári Menyhért rendezésében. Így írtak róla a kritikákban:
„Nádasy Erika egyáltalán nem hasonlít Edith Piafra. Ahogyan bejön, egy egyszerű fekete nadrágkosztümben, egyvalami ragad magával bennünket: az egyszerűség. Egyszerűen elmond néhány mondatot önmagáról – Piafról. És belekezd az első dalba.”
És egy fővárosi előadásáról: „Na, ez az a szórakoztatás, amitől a színház valóban színházzá válik. Ugyanis a kispesti szocreál-posztszoc könyvtár, a kultúrdélután átváltozik, megjelenik benne a párizsi sikátor, a dévaj lokál, az elegáns koncertterem, mindazok, akiket Piaf szeretett (és elhagyták), akik őt szerették (de elmentek), vagy éppen csak érdekből úgy csináltak, mintha szerették volna.”