– A barátaim bajban vannak! Ha Te nem segítesz rajtuk, ők is könnyen úgy járhatnak, mint én! – kérlelte az átfázott madárka Kippkoppot.
Kippkopp pedig nem gondolkodott sokat: felmarkolta a diókat, s elindult a téli hidegben, hogy segítsen az éhes madarakon.
Valódi bábmusical elevenedik meg a gyerekek előtt, akik a mese végére szinte harsogják: Kippkopp a hóban, igazi hős valóban…
1905. Elárverezik a párizsi Operaház teljes hajdani berendezéseit. Többek között egy csillárt, amely a kikiáltó szerint egy máig sem tisztázott baleset okozója volt. A baleset tetteseként az Operaház titokzatos Fantomját emlegették.
A Recirquel új produkciója, a Paradisum az elpusztult világ elcsendesedését követő újjászületés mítoszát kutatja, ahol a kommunikáció eszköze a test, az egyetlen közös nyelv a mozdulat. Az idilli létezés teremtményei a körülöttük lüktető „életanyag” folyamatosan alakuló, örvénylő természeti erejéből bontakoznak ki, hogy a megtisztulás, születés, ébredés és rítus jelenetein át elérjék az anima mundit, a világ szellemét.