A Budapest Bár védjegyévé vált egyedi stílus gyökerei az 1920-30-as évekbeli, budapesti kávéházak világáig nyúlik vissza. Az ismert és kedvelt dalokat cigányzenei alapokon, jazz, pop, rock, swing, klezmer és számos zenei műfaji elemmel ötvözve értelmezik újra. Különleges zenei élményként, tökéletesen házasítják a különböző stílusokat.
Nincs aktuális előadás
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2020. február 23. vasárnap, 19:00
Mosolygós arcok, nagyszerű dalok, érzelmek, lazulás, boldogság - muzsika! A Budapest Bár koncertek mindenképpen az élet emlékezetes, “apró” örömei közé tartoznak – olyan események, amikre érdemes izgalommal várakozni, amikért érdemes élni. Mi a boldogság recepje? Kiváló zenészek, nagyszerű énekesek, jobbnál jobb dalok és áramló energiák. Gyere el, hozd el a barátaidat is, nyisd ki a szíved és a füled, és garantáltan több hétre való boldogsághormonnal töltekezhetsz fel!
A Budapest Bár az utóbbi évtizedek legeredetibb magyar zenei produkciója, mely szívbemarkoló és szívderítő dalok feldolgozásaival méltán vált Magyarország egyik legnépszerűbb zenekarává. Az együttes varázslatos vonzerejét a kitűnő zenészeknek, a folyamatosan frissülő és szerethető repertoárnak, és a magyar rockzene kultikus énekeseinek köszönheti. A Budapest Bár mára tizenkét énekessel, teljesen egyedi felállásban működik, a világszinten is kiváló zenészek és az elsővonalbeli, tapasztalt, közönségkedvenc énekesek miatt lett mára az egyik legkeresettebb koncertzenekar. A Budapest Bár védjegyévé vált egyedi stílus gyökerei az 1920-30-as évekbeli, budapesti kávéházak világáig nyúlik vissza. Az ismert és kedvelt dalokat cigányzenei alapokon, jazz, pop, rock, swing, klezmer és számos zenei műfaji elemmel ötvözve értelmezik újra. Különleges zenei élményként, tökéletesen házasítják a különböző stílusokat.
A Budapest Bár vezetője Farkas Róbert virtuóz, sokoldalú talentumú hegedűművész. Az 5 kiváló zenész mellett 12 állandó tagja, énekese van a csapatnak, akik közül az egyes fellépésekre elfoglaltságuktól függően válogatnak. A jelenlegi énekesek: Behumi Dóri, Ferenczi György, Frenk, Keleti András, Kiss Tibor, Kollár – Klemencz László, Lovasi András, Mező Misi, Németh Juci, Rutkai Bori, Szűcs Krisztián és Tóth Vera.
A Budapest Bár 2019. végén lesz 12 éves. A 12 év alatt 10 albumot, valamint egy „BEST OF” lemezt jelentettek meg. Ez alatt az idő alatt a zenekar megközelítőleg 1000 koncerten adott különleges zenei élményt sok százezer embernek. Koncertjeik szármázastól, kortól, nemzettől függetlenül zsigeri szinten érintik meg, szórakoztatják és töltik fel élményekkel a hallgatóság lelkét.
A Budapest Bár cikázik a zenei stílusok között és kiszakít a mindennapokból. Kortalan örömzene ez nyitott füleknek!
A Budapest Bár zenekar: Farkas Róbert (hegedű, gitár), Farkas Mihály (cimbalom), Ökrös Károly (harmonika, zongora), Farkas Richárd (bőgő), Kisvári Ferenc (dob) Énekesek: Behumi Dóri, Frenk, Keleti András, Kiss Tibor, Szűcs Krisztián.
Csuja Imre önálló estje a TTH Színpadon! Az egyik legnépszerűbb magyar színész, nemzedékek példaképe szeptember 29-én hétfőn este 19.00-tól a miskolci Tudomány és Technika Háza színpadán lép fel.
Az egyszerű sofőr, Schneider Mátyás fuvarozási vállalkozása hirtelen nagyon sikeres lesz. A család gyorsan meggazdagodik, egy nagy villába költöznek és tulajdonképpen azt sem tudják, hogy mihez kezdjenek rengeteg pénzükkel. A feleség úgy gondolja, hogy mint minden gazdagnak, nekik is jár egy lakáj, így aztán szerződteti Hyppolitot, aki elkezdi rákényszeríteni az egyébként egyszerű családra azokat a szokásokat, amelyeket az arisztokrata családoknál látott. A legrémesebb számukra talán az Operába járás, amit az összes családtag a pokolba kíván. Emellett persze szerelmi szál is van a történetben. Nagy András, akiről csak a történet végén derül ki, hogy arisztokrata és aki a lány apjának cégénél dolgozik, szerelmes Schneiderék lányába, Terkába. A lánynak is tetszik a férfi, de Schneiderné inkább a bájgúnár, semmittevő dendihez, Makács Csabához akarja feleségül adni, mert ő a társadalmi ranglétrán feljebb helyezkedik el.
A történet megmutatja, hogyan keverednek össze a társadalmi és a kényszerűségből erőltetett szerepek, a státuszok és a valódi értékek, és aki nevetséges, az hogyan lesz még nevetségesebb.